Čo robiť v prípade, ak objednaný tovar chcem vrátiť ?
Ak sa rozhodnete Vami zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť v lehote 14 dní, vrátime Vám plnú cenu tovaru.
Kedy môžem očakávať doručenie tovaru ?
Je potrebné si uvedomiť, že všetky nami ponúkané produkty neponúkame ako sprostredkovatelia, ale sme ich výrobcovia, takže výroba závisí od aktuálnej vyťaženosti. Štandardne sa však snažíme exportovať tovar do 2 pracovných dní + doba doručenia podľa vašej požiadavky Slovenskou Poštou (dva pracovné dni) alebo kuriérskou spoločnosťou (jeden pracovný deň).
Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením ?
O expedovaní tovaru budete informovaný e-mailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky.
Sú aj možnosti, kedy poskytujete poštovné zdarma ?
Ak u nás nakúpite v hodnote viac ako 50 €, máte od nás ako darček poštovné ZADARMO!
Ako mám postupovať pri objednávke, ktorú chcem zaslať do ČR ?
Po zlých predošlých skúsenostiach tovar do ČR na dobierku nezasielame ale vyžadujeme platbu vopred na bankový účet. V takom prípade je potrebné nás vopred kontaktovať na info@niecoextra.sk , kde s vami dohodneme podrobnosti a vystavíme Vám faktúru, ktorú uhradíte. Po prijatí platby na bankový účet vyrobíme a odošleme tovar k Vám.
Je objednávanie cez váš e-shop bezpečné ?
Nakupovanie je samozrejme bezpečné, a to na 100%. Poskytujeme skvelý servis a osobný prístup ku každému zákazníkovi.